Tuntikuvaukset

Aerobic

Perus-aerobicia askelsarjoineen, lyhyt lihaskunto-osuus lopussa

Asahi

Helppo suomalainen liikuntamuoto, joka sopii myös liikuntaa aloitteleville

Body

Lihaskuntotunti yleensä apuvälineitä käyttäen

Body FlowTonic

Keskitytään kehon voiman kehittämiseen. Harjoitteissa hyödynnetään pehmeitä liukulevyjä (lettuja). Tunnilla on hyvä käyttää jumppatossuja tai jarrusukkia

BodyBarbic

Helppo alkulämmittely, tunnilla tehdään erilaisia lihaskuntoliikkeitä/sykkeennostoja 1 min kerrallaan. Tehokas tunti.

Body Step

Puolet tunnista liikettä ja sykkeen nostoa laudan kanssa, puolet lihaskuntoa kehonpainolla ja vaihdellen välineiden kanssa. Tunnilla helppoja askelluksia. Sopii kaiken kuntoisille.

Body Mind Special

ChiBall/ Seasonal Pilates/ Seasonal Yoga; ohjelma ilmoitetaan erikseen

Core

Tunnilla keskitytään vahvistamaan keskivartalon lihaskuntoa. Parannetaan selän, vatsan ja kylkien, myös syvien ja vinojen lihasten voimaa. Mukana on selän liikkuvuusharjoittelua ja kehon joustavuutta kehittäviä liikkeitä sekä venyttelyä.

Chiball

Pehmeä, kevyt, mutta tehokas tapa liikkua, apuna aromatisoitu pallo (ei tarvita omaa)

DanceBic

Helpohkoja tanssillisia sarjoja symmetrisesti molemmille puolille.

FitBody

Tehokas lihaskuntotunti, joka vahvistaa ja kiinteyttää kehoasi. Tunti sisältää tehokkaita treenijaksoja, joissa välillä treenataan 110% lasissa ja välillä palaudutaan.

FlowTonic

Kehittää kehon voimaa ja liikkuvuutta. Harjoitteissa hyödynnetään pehmeitä liukulevyjä (lettuja). Tunti soveltuu myös aloittelijoille. Tunnilla on hyvä käyttää jumppatossuja tai jarrusukkia.

Functional Body

Liikkuva lämmittely ja paljon liikkeitä pystyssä liikkuen. Voimistetaan kokonaisvaltaisesti kehon lihaksia.

Gymstick

Monipuolista liikuntaa Gymstickejä apuna käyttäen. Ei tarvita omaa keppiä

Hathajooga

Miellyttävän lempeä hathajooga on itsehoito- ja itsekasvatusmenetelmä, jonka perustana ovat keskittyneesti tehtävät harjoitukset, tietoinen rentoutuminen, luonnollinen hengitys ja sisäisen hiljaisuuden kokeminen.

Harjoitus sisältää lämmittely-, venyttely- ja tasapainoharjoituksia, jotka tehdään rauhallisesti omaan hengitykseen keskittyen. Hathajooga sopii kaikille ikään ja kuntoon katsomatta.

Kahvakuula

Koko kehoa kuormittava, tehokas harjoitus, joka yhdistää lihaskunnon ja kestävyystreenin. Tunti sopii aloittelijoista ja kokeneisiin voimailijoihin.

Keho & mieli

Keho ja mieli –tunnin tavoitteena kehon ja mielen tasapaino, harmonia ja kokonaisvaltainen hyvä olo. Tunti sisältää elementtejä taichi/qi gong:sta, joogasta, pilateksesta, Feldenkreis-menetelmästä ja syvärentoutuksesta. Voimauttava ja rentouttava tunti, joka vahvistaa kehoa ja vapauttaa energiaa.

Kehonhuolto, Lempeä kehonhuolto

Eri kehonhuoltometodeja käyttäen lihaskuntoa, ryhtiä ja liikkuvuutta. Lempeä kehonhuolto sopii myös vanhemmille ja hyvin vähän liikkuville.

Keppijumppa

Tehokasta jumppaa keppien kanssa, noin puolet liikkuvaa. Oma keppi mukaan

Krossi

Kaikenkuntoisille sopiva monipuolinen voima- ja kuntotunti, joka perustuu vaihteleviin toiminnallisiin liikkeisiin

Kunnon Jumppa

Yksinkertainen lämmittely, monipuolinen lihaskunto-osuus. Lopuksi venyttely.

Kuntonyrkkeily

Kunto kohoaa tarjoten samalla erikoisen hyvän niska- ja hartiatreenin

Kuntotanssi

Perusaerobicia eri tanssirytmien tahtiin

Latinomix

Tanssia, jossa pehmeys ja voimakkuus, rentous ja ylväys vuorottelevat ja jossa tunnetta on ripaus enemmän kuin tekniikkaa. Latinon seassa hieman itämaista.

Miesten krossi

Toiminnallinen tunti miehille, treeni koko keholle jokaisen oman kunnon mukaan

Mindful body

Tunti opettaa kehon tuntemusta sekä auttaa kuuntelemaan, mitä oma keho viestii ja miltä liike tuntuu: vahvistetaan syviä lihaksia, avataan liikeratoja, syvävenyttelyä

Muokkaus

Liikkeessä helppoa askellusta sekä erilaisia lihaskuntoliikkeitä, lähinnä omalla keholla tehtynä

Nykytanssi

Alussa lämmittely, lopuksi tehdään helppoa koreografiaa. Tunnin tavoitteena on nauttia omasta liikkeestä ja kehosta. Aiempaa kokemusta tanssista ei tarvita.


Palloilu

Palloiluharjoituksia ja eri pelejä ilman kontakteja. Uskalla mukaan, vaikka et olisi koskaan pelannut.

Perfect Body

Tehokas lihaskuntotunti painoja ja lautaa apuna käyttäen, kaksi sykkeen kohotusta

Pilates

Pilates-harjoitteiden tarkoituksena on korjata ja parantaa kehon linjausta, voimatasapainoa ja liikkuvuutta ja vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia. Selkeät harjoitukset tehdään keskittyneesti, rauhallisesti erityisen hengitystekniikan rytmittäminä. Liikkeet aktivoivat tehokkaasti kehon luonnollista ryhtiä tukevia syviä lihaksia.

Harjoitteilla rentoutetaan kehon ylimääräisiä lihaskireyksiä ja haetaan liikkumiseen virtaavuutta ja joustavuutta.

MOTTO Ota Pilatesharjoittelu osaksi elämää!

Power Yoga

Power-Yoga kehittää voimaa ja liikkuvuutta vaikuttaen samalla sekä kehoon että mieleen eheyttävästi

Pumppi

Tehokas lihaskuntotreeni koko keholle. Lyhyehköjä sarjoa hieman isommilla painoilla.

Rasvanpoltto

Helppoja askelsarjoja ja lihaskunto-osuus

Rumbita

Aitoa ja ihanaa flamenco musiikkia: tanssillista lihaskuntoa ja koreografiaa, sopii sekä aloittelijoille ja kokeneille tanssijoille. Tunti sisältää paljon askelkuvioita. Parantaa kestävyyttä, tasapainoa ja erityisesti keskivartalon lihaksia.

Seasonal jooga

Seasonal Jooga vahvistaa kehoasi, rauhoittaa mieltäsi ja auttaa sinua löytämään kehon ja mielen yhteyden. Harjoitus vaihtuu vuodenaikojen mukaan ja sisältää virtaavan asana-harjoituksen, hengitys- ja meditaatioharjoituksia ja lisäksi perinteisen kiinalaisen lääketieteen Qi gong- harjoitteita. Tunti sopii niin vasta-alkajille kuin enemmän jooganneille.

Special

Ohjelma ilmoitetaan erikseen

Step

Koreografista sarjaa laudalla, väliin muutamia lihaskuntoliikkeitä lähinnä omalla keholle tehden

Vatsatanssi

Liikettä ja hyvää oloa itämaisittain, erityisen hyvä jumppa selän vahvistamiseksi

Vatsa-pakarat-reidet

Keskitytään vatsa-pakara-reidet alueen lihaksien vahvistamiseen. Lopuksi venyttely.

Zumba

Hauska, tehokas ja helppo latinorytmeillä maustettu intervallitunti, jossa sekoittuvat eri tanssit. Liikunnan iloa; tunnilla hoidat kehoa ja mieltä. Sopii kaikille.

Zumba+Core

Hauska ja tehokas yhdistelmätunti, tanssia 30 min, keskivartalotreeni 30 min, vatsan muokkausta.

ZumbaStep

Askellusta laudalla Zumba musiikin tahdissa